woensdag 24 juli 2019

Nieuwtje

Tijdens de drukke dagen zo voor de aankomende reis zag ik ineens ergens voorbij komen dat KLM leuke prijzen heeft naar oa Amerika. Als ik zoiets zie moet ik altijd even kijken.
Ik zag inderdaad prijzen die erg aantrekkelijk waren. Dan blijft het meestal niet bij 1 maatschappij maar ga ik alles afzoeken.

Al snel kwam ik er achter dat er voor Kerst echt leuke prijzen te vinden waren. Ineens bedacht ik me dat we al een poos zeggen dat we ooit Kerst willen vieren in New York. Dus meteen de stoute schoenen aangetrokken en een mailtje gestuurd naar het reisbureau waar we regelmatig boeken.

Vrij snel kwam er een mail terug dat ze natuurlijk voor ons gingen kijken wat ze aan konden bieden nadat onze wensen duidelijk waren. Om een lang verhaal kort te maken zat ik afgelopen maandag ineens bij ze om samen te zoeken. Ik ging met een optie naar huis en zijn Toine en Demi vandaag terug geweest om alles vast te leggen !!!!

We vliegen 22 december naar New York en vieren daar KERST !!! Op 28 december vliegen we weer terug. We zijn echt super blij met deze reis. Hotel waar we verblijven is dezelfde als waar we zomer 2018 ook zijn geweest. Was een prima hotel met een erg uitgebreid ontbijt. Dit vinden we in New York heel erg fijn !!!

Zodra we terug zijn van onze komende reis kunnen we dus meteen weer aan de slag met onze Kerstreis. Even goed uitzoeken wat voor speciale dingen er te zien/doen zijn.

Ook zullen we even goed na moeten denken over het weer want het kan er dan wel eens heeeeeel erg koud zijn en niet zoals we gewend zijn erg warm. :)

Voor onze komende reis zijn nu ook de stoelen voor de terugreis vastgelegd dus daar is nu alles helemaal klaar voor vertrek, behalve wij zelf. Hihihi.

Morgen geven ze 39 graden aan hier en heb ik de drukste dag van het jaar qua pedicure dus ik zal me er doorheen moeten slaan. Vervelende met die temperatuur is dat ik ambulant werk en dus elke keer weer de auto in moet naar de volgende. Maar alles voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Dus al met al nog even doorbijten en dan is het onze beurt om af te reizen naar Orlando !!

Waarschijnlijk zal onze volgende blog vanuit Davenport gaan komen.


2 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf zeg! Kerst in NY lijkt me geweldig. Hou zelf helemaal niet van kerst, vind het verschrikkelijk maar daar lijkt het me wel leuk haha.
    Lekker weer iets om naar uit te kijken als jullie terug zijn. Maar nog even niet aan denken. Eerst naar Florida!
    Succes met de laatste loodjes, dat is best heftig ja met de temperaturen van morgen.
    Nog even volhouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vooruitzicht! Zo lekker om straks, na de Florida vakantie, te weten dat je over een paar maanden alweer naar Amerika mag! Kerst in New York staat trouwens ook nog op mijn bucket list.

    BeantwoordenVerwijderen

Reisdag, Davenport, Sanfort, Miami, Amsterdam, Vlijmen

Het is nu vrijdagmiddag 17:00 uur. We zijn weer in Vlijmen gearriveerd. Ik ga bij onze reisdag beginnen die begon op donderdag 22 augustus o...